20 Ekim 2010 Çarşamba

Hayali Sevgiliye...




Sana söylemek istediğim o kadar çok şey var ki. Hangisinden başlayayım bilmiyorum.

Bi gün yanımda olduğunda anla ki seninim. Aklımda sende, kalbim de. Elimi uzanıp tutabiliyorsan o anın değerini bil. Kimseye izin vermedim ben.

Öylece bırakmadım kendimi birine. Kapılıp gitmedim. Sevmeyi de bilmedim, sevilmeyi de. Bi gün gerçekten beni seversen işte o zaman geç karşıma söyle. Duymayı, dinlemeyi bile beceremedim ben.

Birine ait olmak ne bilemedim hiç. Birinin kadını olmak nedir? Bilmiyorum. Birisi beni gerçekten sevdi mi? Hatırlamıyorum.

Senin sevgine ihtiyacım var. Vazgeçmeden sevmen gerek. Kızsan da, sinirlensen de elimi bırakmaman gerek.

Şikayet etsem de hayatımdan uyandırıp kendime getirmen gerek. Seninle bir gelecek varsa eğer. Sevmek, sevilmek üzerine kurulmalı. Kurdurduğun hayaller gerçekleşmeli. Ama benimle. Ama seninle. Senin yerine başkası, benim yerime başkası olmasın o hayallerde...

Birileri duysun ya da duymasın. Bilsin ya da bilmesin. Benim kararımsa inanmak zorundasın.Bana inanmalısın.

Anlamak zor olsa da bu böyle. Aklımdan geçen bu.

Hayali sevgiliye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder