11 Ekim 2010 Pazartesi

Bi De!




Evet kendi fotoğrafımı yüklüyorum. Çok eğlendim bu fotoğrafı çektirirken. Deja vu dedikleri bu olsa gerek. Şu anı daha önce de yaşadığıma bahse girebilirim. Nesine?

Hani içimden geçenler vardı ya. Artık geçmekle kalmıyor. Bildiğin bir bir dökülüyor. Benim yerime dillenip söyleniyor. Canımın acısı yok. Korkularım yok. Utandığım şeyler yok. Bi duvar vardı yıkıldı sanki. Biri açtı içimi, bahara sevketti sanki.

- Aldırma, aldanma her duyduğuna...

- Bi de gel benden dinle...

Kime neyi anlatmalı? Bilmiyorum ama. İçimdeki bu neşenin bi anlamı olmalı.

Belki de evren artık doğru mesajları alır. Doğru şekilde bana geri verir. Ben de mutlu mesut... Ay neyse saçmaladım.

Cidden bana ne olmuş olabilir? Bu çiçeklerin bi sebebi olmalı. Bugün bana bir ödül mü gelecek ki? Cici kızlara bi ödül verilir mi? :)

Tamam Evren! Bekliyorum. Güzel haberlerini! Güzel güzel dileklerini! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder