26 Ekim 2010 Salı

Baştan Savma...


Bu ben miyim? Bütün sevinçlerini tüketmiş, umudunu, kendini kaybetmiş?

Ne oldu da değişti bişeyler 1-2 ayda? Kim aldı götürdü umutlarımı? Ne bıraktı bana?

Rüzgar savurdu belki oradan oraya. Beni benliğimden kopardı belki?

Canı yandı. Yaktı ya bedelini öder belki.

Vazgeçip bana geri verir mi? Olanları silip atar mı? Yarınımı almadan hayatımı karartmadan.

Vurdumduymaz olduğum günlere geri dönmek istiyorum. Baştan yaratılmak değil de hayatımı baştan yaratmak istiyorum. Agzıyla kuş tutsa yaranamaz o bana söylemek istiyorum. Sabırsızım bil istiyorum.

Herkes duysun birbirine söylesin. Delirdiğimi söylesin mesela. Olmayacak şeyler yaptığımı. Değiştiğimi.

Bu sefer her şeyi daha iyi yapmaya çalışacağımı söyleyeyim mesela. Düşündüğüm gibi olacak diyeyim.

Bu yazıları boşvereyim. İstemediğim sözleri söylemeyeyim. Herkes üzerime üzerime gelmesin. Bi boş anımı bulup kırıp dökmesin.

Var mıyım? Yok muyum? Olur mu? Olmaz mı?

Uçurum kenarında beklemekten yoruldum artık. Düz bir yolda adım adım ilerlemek istiyorum. Baştan savma şu yazıyı normale çevirmek herşeyi rayına oturtmak istiyorum. Zor muyum? Yok muyum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder