26 Aralık 2011 Pazartesi

İstiyorum!


İçimde bi boşluk var ya da beni kemirip duran bişi.

- İstiyorum!

Sevilmek istiyorum. İlgi istiyorum. Birinin hayatında önemli bi yerim olsun istiyorum. Düşünsün, sürprizler yapsın, gülsün - güldürsün istiyorum.

Elinden tuttuğumda "huzurluyum" kelimesini aklımdan geçirebilmek istiyorum. Sarıldığımda "kim bilir kimlere de böyle sarılıyor?" demeden gözlerimi kapatıp kokusunu içime çekmek istiyorum.

Kışın üşüdüğümde onun kollarında ısınmak istiyorum. İçim üşüdüğünde bi bakışıyla alev alev yanmak istiyorum. Maceradan maceraya koşmasak da "hadi gidelim" dediğinde gidebilmek istiyorum.

Ateşe gelen pervane böcekleri gibi ona gitmek istiyorum. Bütün şehrin gürültüsünden de, insanların kaprislerinden de kurtulup ona koşmak istiyorum.

Sevgisizlikten kırıldığımı hissettiğim her an onun varlığına şükretmek istiyorum. "Nihayetinde insanız" diyerek masumiyetin arkasına sığınmak istiyorum. Bi öpücükle bütün sorunları ortadan kaldırmak, bi yakınlıkla tüm dertleri bitirmek istiyorum.

Televizyonun karşısında kollarımı boynuna dolayıp dikkatini dağıtmak istiyorum. Yanımda uyuduğunda yorganı tekmeleyip uyandırmak istiyorum. Yaptığım yemekleri sevsin istiyorum. Ben O'nun için bişeyler yaparken kendini borçlu hissetsin ve etrafımda fır dönsün istiyorum.

Birilerinin değil de O'nun hayatının tam merkezinde olmak istiyorum. Dünyanın benim etrafımda döndüğünü düşünmesini istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder