26 Ekim 2011 Çarşamba

Sınır Çizmek...

Dün akşam başıma öyle bir iş geldi ki anlatmak en iyisi.

Dün akşam Evmanya'nın kurucusu Aslı Gökdere'nin ön ayak olduğu bi yemek vardı. "Girls Geek Dinner" adı altında topladı bizi Venge'de.

Tam yemekler gelmeye başladı. Kapıda biri dikiliyo, yüzüme bakıyo. Tövbeler tövbesi. ÇEviriyorum kafamı ama yok hala bakıyor. En son garsonu gönderdi. Bir de bakarım ki elinde gül. İğrenç. Rezalet!

Gittim yanına nolduğunu, kim olduğunu sordum. Aynı okuldan mezun olduğumuz biri. Hakaret etmeyeyim diye o kadar kasıyorum ki kendimi, beyhude. Sürpriz yapmak istemiş fln, kolundan tutup dışarı çıkardım.

- Benim senle konuşacak hiç bir şeyim yok. Konuşmaya gerek de yok. Beni rezil etmeye hakkın da yok. Bi iş yemeği bu. Naptığını sanıyosun ki sen? Şimdi ben içeri geçiyorum. Sen de istediğin yere gitmek de özgürsün.

Dedim ve tekrar masaya geri döndüm. Bir sürü kadın, yüzüme bakıp bakıp gülüyorlar. Hayatımda bundan daha fazla utandım mı? Bilmiyorum.

Aksilik bunlarla kalmadı. Davetlilerden birine çarpan garson sayesinde kadının dudağı yarıldı ve dişi kırıldı. Olay olay üzerine.

Ve erken ayrılmak zorunda kalan ben. Yaşadığım rezilliği asla unutmayacağım. Ama haddini bildiremedim ya, bir tane suratına patlatamadım ya içimde kaldı. İnsan azcık kafasını çalıştırır. Ne yani boynuna mı atlamamı bekliyordu? Nasıl bi salaklıktır bu ya?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder