21 Aralık 2010 Salı

Çoook...




Şöyle ellerimi ensemde kavuşturup keyif çatamam ya ben. En çok ona üzülüyorum. Bir gün olaysız geçmez mi? Geçmez. Söz konusu bensem, imkansız denen bir şey var canım.

Ya o kadar olay oluyor, hala akıllanmıyorum. Hayır akıllanmaktan geçtim, insan bir utanır, sıkılır. Yok arkadaş. Yok.

Bugünku vukuatımız Emre'yle alakalı (heeee onur'u geçtik. :D ). Ya çocuk bendne hoşlandığını söylemişti. Eyvallah. Sorun yok.

"- Ama bana göre çooooook iyisin." dedim, pişman değilim. İyi çocuk çünkü. Neyse. Ya bugün "bişeyler içelim" diye ısrar etmez mi? Sinirim bozuldu ve olmayacağını ifade ettim. Bakın yalnız kibar olmaya çalışıyorum. Elimden geleni yaptım, çünkü.

Velhasılı kelam bana "yolun açık olsun." dedi.

Israr edenden de, ısrar ettiği işten de nefret ediyorum. Normalde olsa yapardım belki. Ama öyleyim. Eğer bi kez "hayır" diyorsam bitmiştir. Kessen gitmem. Bu konuda ben çoooooooook tersim işte. Keçiyim hatta.

Bu badireyi atlatamadan yenisi çıktı başıma.

Hay bin kunduz!

Aklım karışmıyor değil. Çok mu flörtöz bişi oldum? N'aptım? Büyü yapabildiğimi iddia edenler var fakat, lakin, ama bişi yapmıyorum + bir de faydasını görmüyorum yapıyorsam.

Neyse, bu seferki farklı.


Çokkkkkk şeyyyy...


Şey işte.

Çokkkkkk!

Buldum!


Eğlenceli. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder