15 Mart 2012 Perşembe

Sorular!


Hadi birini sevdim diyelim, hadi yine güvendim. Hadi yine doladım kollarımı boynuna, hadi yine kapattım gözlerimi görmedim kusurlarını.

Hadi yine döndüm en başa. Hadi yine kandırdım kendimi. Hadi yine bitti. Yine üzüldüm, yıkıldım. Kime ne faydası var? Bana ne faydası var?

"Canım yanar, içim kanar" diye diye bu hale getirmedik mi? Sevdik de değersizleşmedik mi? Her sevdiğimiz insan bizden bi parça götürmedi mi?

Biz yaptık di mi? Biz suçluyuz. Ben dedim sanki beni üz diye. Gözüne her bakışımda "sevdiğim"i söylemek yerine "beni bırak" mı dedim sana? "Ardında yıkık, dökük bırak, sonra git başkasını bul" mu dedim? "Beni sevme, ona tap" mı dedim?

Ben sana ne yaptım be? Ne yaptım da bu kadar üzdün beni? Ne yaptım da beni bu hale getirdin? Nasıl gittin? Nasıl yok ettin?

Anlamadığım şey bütün bunları yaptığın halde ben seni neden hala unutmadım? Neden yapamadım? Sana yüz veren bensem, astarıyla beraber geri isteme hakkım var. Dava mı açmak gerek sana? Açsam kazanır mıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder