29 Kasım 2011 Salı

Yeniden Başlamak İstiyorum.


Hayatıma yeniden başlamak istiyorum. 0'dan başlayan arkadaşlıklar, 0'dan başlayan ilişkiler istiyorum.

Sorgular, sualler, cevaplar, kavgalar, gürültüler olmadan...

Farkettim ki herkesin benden uzaklaşmasını istiyorum. O kadar çok şey biriktirmişim ki içimde, o kadar kızmışım ki yüzlerine bakmak istemiyorum. En yakınımdakilerin bile.

Sinirliyim. Bağırıp çağırsam, ağlasam kaçsam, gitsem ya... Arkamda bıraksam hepsini. İçimde bir boşluk vardı bi ara. Bi yokluk hissiyle boğuşu duruyordum. Yokluk hiçliğe dönüştü. İçinden çıkamadığım girdaplarla doldu her yanım.

Sorular sorular sorular... Yoruldum. Sıkıldım herkesten.

0'dan ilişkiler yaşamak, 0'dan arkadaşlıklar kurmak istiyorum. Güvenmek istiyorum yeniden. Güvenip güvenimin boşuna çıkmadığını görmek istiyorum.

Benim onları düşündüğüm kadar beni düşünmelerini istiyorum. Hayatımda oldukları için şükrettiğim insanları "geri" istiyorum.

Belki de ben hatalarımı, sevaplarımı geride bırakıp "2. bir hayat" istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder