21 Nisan 2010 Çarşamba

Hayal...

Hani hayal ya, olacağı aslında yok ama bi gün gerçekten ama gerçekten kendim olmak istiyorum. Yanımdaki insan gerçekten ben olduğum için yanımda olsun. Her zaman gülmek zorunda olmadığımı bilsin. Ama adı üstünde hayal ya...

İçimden olmadığını olmayacağını bildiğim halde nedense dışımdan hep olacakmış gibi davranıyorum. Gerçekten yanımda biri bir gün olacak. Hı olmazsa ne olacak? Hiç... Yanımda öyle biri olmasa da etrafımda bir sürü arkadasım var. Öyle veya böyle onların bana deger verdiğini biliyorum. Bilmek yeterli mi? Fazlasıyla.

Hani arabasına göre sevgili seçen hatunlar var deniliyor ya, merak ediyorum. Gerçekten araba bu kadar önemli mi ya? Tamam hayalimin ortasında aklıma bu gelen sey cok sacma ama birden geliverdi işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder