29 Mart 2010 Pazartesi

Yok Öyle...



Cumartesi gecesi Gülnihalciğim'in eseri bir geceye katıldım. Beni davet etmesi başlı başına bi olaydı zaten. Gidip gitmemek arasında bocaladım durdum. Sonra üniversiteden 2 kişiyi gördüm orda. Biri müzik kulübü başkanı yani benim daha öncesinde hoslandıgım ve benden hoslanan cocuk. Biri de Başak diye bir arkadasımın sevgilisi. Şaşırdım. Dünya küçükmüş anladım.

The Hall'deki WWF gecesindeydik. Earth Hour etkinliğinde. Ben bile süslendim öyle gittim yani. Normalde giymeyebileceğim bir elbiseyi giydim. Boyu çok fenaydı. :S Velhasılı o kadar insan içinden yine bir öküz buldum. :D Çok yetenekliyim hakikaten...

Şöyle bir sürü insan olsun karsımda içlerinde bir kaç tane de öküz olsun. Kesin gidip o birkaç taneyi bulabilirim. O derece iyiyim bu konuda...

Ama artık yok öyle... :D

1 yorum: