25 Mart 2010 Perşembe

Saçmalık...

Son yaptığım salaklığa birde burdan bakın... Simdi olay şu ki ben biriyle dalga gecmek için konusmaya basladım. Konusmak demeyelim de mailleşmeye başladım. Bu adamın benden hoslandıgını düşünüyorduk. Bir çok kişi ile...

Neyse işte yaptıgım eseklik ki esekligin daniskası. Muhabbetin nereye gittiğini bile bile gidişata izin veriyorum. Bişey olacagından değil he sırf konusacak mesele olsun. Adama onun resimlerini attım ve benden benim resmimi istedi. Atmayınca da soguk soguk konustu. Bende kızdım. Attım resmimi.

Ben : "Beni hatırladıgını dusunuyordum. Ama yanılmısım. Resmimi gördükten sonra evet hatırlıyorum diyeceginden eminim." dedim.

O : "Evet tabiki hatırlıyorum. Benden hoslanıyor musun?"

Ben : "Benim bi sorum var. Sen benden hoslanıyor musun?"

O : "Hemde çok."

Ben : "Neden?"

O : "Saçların, yüzün. Peki sen?"

Ben : "Saçlarımı kestirdim. Ve bence sen bütün kızlardan hoşlanıyorsun."

O : "Ok."

Ben : " Hayal kırıklığına uğradım."

O : " Bende.."

Ben : " Neden?"

O :"Sen neden hayal kırıklıgına uğradın?"

Ben : "Sadece "ok" demeni beklemiyordum."

Henüz mail gelmedi. Ama gelmez diye düşünüyorum. Gelirse adam coşmuş demektir. Amaç belli onda ama ortak paydada buluşma şansımızın olmadığına inanıyorum. :D

NOt : Tamam kabul. Bende biraz şey gibi cevaplar vermişim. Ama komik bi durum bu. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder