16 Şubat 2010 Salı

İntihar



Onu düşünmenin intihardan farksız olduğunu düşünüyorum. Ciddiyim. Kendimi yıpratmak istersem onu düşünmem yeterli olacaktır. Ya da benim üzülmemi isterseniz bunu deneyebilirsiniz. Neyi mi? Onu hatırlatabilirsiniz...

Üzgün değilim de kendime kızıyorum hala. Öyle bir hatayı yaparken neler hayal ettim acaba? Yani o adama nasıl aşık oldum? 1 yıldır içimdeki bu acıyı geçirmek için aradığım, bulduğum çarelerim bitti. Tükendi. Fayda da etmedi.

Uyumak istiyorum ben. Depresyon belirtisiyse de değilse de uyumak. Ama bi taraftan da hiç uyanmamak...

NOT : 03.40 sanırım ölüm saatim olacak. Anneme söyledim dün kızdı ama ben öyle düşünüyorum. Nasıl mı? Her gün o saatte uyanmak benim için yeterince kötü... Ve eğer son bulmazsa ne kadar hap bulursam içmeyi düşünüyorum. Ciddiyim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder